مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-11دانش

فارس من | گلایه دانشجویان پیام نور از افزایش شهریه


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه نسبت به «افزایش شهریه دانشگاه پیام نور» گلایه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه نسبت به  افزایش سرسام آور شهریه دانشگاه  پیام نور  گلایه مند شدند.

این کاربران در پویش خودآورده اند: با توجه به افزایش سرسام آور و بی دلیل شهریه پیام نور که هر واحد درسی طی 6 جلسه کلاس حضوری و یا عموما مجازی برگزار می شود و از ترم جدید مهرماه شهریه متغیر هر واحد درسی به شدت افزایش پیدا کرده و عموما خدمت رسانی مناسبی نیز از طرف این دانشگاه به دانشجویان ارائه نمی شود و کلاس ها از کیفیت لازم برخوردار نیست تقاضای ارائه دروس با کاهش شهریه متغیر به وضعیت سابق یا با افزایش معقول را خواستاریم.

سارا مرادیان سردبیر این پویش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: شهریه ثابت افزایش پیدا نکرده و شهریه متغیر را اضافه کردند البته اگر شهریه افزایش داشته باشد خوب است، اما نباید این مقدار افزایش شهریه وجود داشته باشد.

  وی افزود: با توجه به وضع گرانی و تورم این مقدار افزایش شهریه منطقی نیست و اگر به مقدار کافی افزایش وجود داشت ما مشکلی نداشتیم و این موضوع به دانشجویان فشار آورده و همه هم نظر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | گلایه دانشجویان پیام نور از افزایش شهریه

فارس من | گلایه دانشجویان پیام نور از افزایش شهریه